180606 bra drag på nationaldag

Upp o hoppa för att åka till Bodaborg i Oxelösund. Typ Fångarna på fortet för barn med utmanande rum inomhus och lek utomhus. Det var grand final på vårt lågstadie och till allas glädje var det en lyckoträff. Vi barn ville inte åka därifrån. Jag var i team med Eldana och Magdis, med coach Voula. Pappa sprang med lite på e.m. men gav mig utrymme att gasa på egen hand framförallt. Han satt med papper och swish och kort och papper och penna osv... Men när jag märkte det var ok att ha med honom i rummen så blev det ju riktigt kul det också! Hursomhelst, vi sprang och gladdes hela dagen och hela klassen. En mycket lyckad klassresa. På saltomattan gjorde jag min första volt, något jag väntat på sen jag var 4-5 år och hoppade lite lätt i Kungsan. Underbart! På väg hem så åt vi godis och kakor och mådde så bra att det inte fanns nåt stopp. Lyckades landa framåt kvällen och somnade med ett leende på läpparna. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0