180607 lek o lär, lär o lek

Vi var fulla i gasen idag och surrade om hur roligt vi hade igår. Kul! Nu är det slutspurt i skolan och jag känner mig motiverad och har lyft min förståelse om både fokus och lärande. Gjorde t ex läxan på fritids idag och koncentrerade mig. Då blev svaren genast med genomarbetade och "felen" få. Bara ett par stavfel. Och så förklarade pappa ett par saker i boken, då boken som sagt är för mellanstadieelever, men vi, klassen och fröken gör det bästa av situationen, och det går bra. Därför hann jag leka rätt bra med både tuva och beata, och träffa Rasmus och anders på olearys för en sommarkvällsburgare. Nyduschad och fin går jag nu och nynnar här på landå och känner mig som den goda prinsessa jag är. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0