180303 lilla stora jag

Minsann att det inte blev en sportlovsutflykt idag också. Kokpunkten i Västerås, ett vattenland. Vi åkte med Staffan och tjejerna och vi blev inte besvikna. Rutchkanorna bredde ut sig och vi svingade oss ut. På ett par av dom ville jag först höra vad systrarna tyckte, och jag hakade på sen förstås. Sprang hit och dit i huset och hade ett par dryga fina timmar. En max-burgare i Västerås innan hemfärd, där vi satt och fnissade där bak, och pappa somnade med kaffet i knät där fram, körde ej... Fortsatt lek med tjejerna inför mello och vi drog till pulkabacken en sväng och kom tillbaka med vackra rosiga kinder. Jag talade om hur isig en rutchbana hade blivit där och att hjälm gällde! Mello i sin ära men sen i soffan hemma är jag bäst och tröttnar behagligt. Hade en liten dipp om tänderna och hur jag försöker hålla dom ok. Blev lite skrämd av ett popcornflarn som såg ut som ett hål. Ett par tårar, som också hade med trötthet att göra, men sen bra snack om hur jag faktiskt håller koll och att allt pappa säger inte alltid behöver vara så dumt kanske... Jag är stolt, snäll och stark (och allt annat fint ni vet), men behöver ju inte kunna allt, än... Vi hade en mycket fin avslutning och jag somnade med pappas hand i min. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0