180318 lugnt och skönt med klasskompisar

Helgen har varit lugn och skön, så vi somnade till och med bort från bloggen igår. Men vi dansade och åt lunch hos farfar förstås efter en lång skön morgon, se bildbevis. Sen fixade vi mitt telefonglas på forum och tog en fika medan vi väntade. Jag blev innerligt glad över det. Jag har en del kreativt kul med den och en spricka över kameralinsen är lite jobbigt. Glad över detta åkte vi hem och jag kollade läget med tuva, som det blev kväll med sen över en film. Klasskompisen Lisa dök upp med en jättefin tavla till mig och Stella! Ett slags diplom för att vi nått 20 prenumeranter på vår youtubekanal. Hon fick en jättekram. Väldigt snällt av henne. Idag tog vi en lång morgon igen och jag fixade läxa på mitt rum, och bollade det sista med pappa med gott humör. Visade än en gång hur glad jag var över att telefonen var hel igen. Lunch och så en inbjudan till lek med klasskompis Jinda i järla sjö innan kantat. Lugnt och skönt var orden för helgen. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0