180329 påskflicka

Basket tisdag, kolla nedan. Allt coolt. Hemma och lugnt onsdag med en mysig morgon, se nedan... Idag dök pappa och klasspappa Thomas upp och presenterade att vår önskan om att åka till Bodaborg www.bodaborg.se på klassresa 6/6. Väldigt spännande och vi fick organisera oss med bokstäver och ord för att se vart det till slut blev av. Vi fick också träffa en ny kille som skulle ansluta klassen, Nino. När Thomas frågade oss alla vem som skulle få det stora påskägget som tagits med så sa allihop - till oss alla elever, till lärarna, och det var ju bra, men jag föreslog - till Nino... Inga frågor på det kände pappa. Nåja, vi hade ett bra påskslut, och utanför väntade Anders för att köra mig till skogalund medan pappa avslutade sina grejer. Sen möttes jag och Rasmus för en stunds mys där innan vi for hem, för hemma väntade storis och påskkärringsdags! Lyckad kväll förstås, så lyckad att jag och storis behövde ha natten ihop, så jag sover över där helt enkelt. En bra dag, igen, E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0