180516 cyklar på

Åkte hem från Fresta i förrgår efter ett mysigt dygn. Gladdes åt sommaren med mormor och morfar, och fick träffa alva lite snabb också. Fint! Gjorde fin utflykt, tränade lite gympa och jag kan stå på händerna riktigt bra! Igår skola och basket som vanligt, och så målade jag naglarna soligt gula. Idag cyklade jag till skolan från kantat för första gången. Gick jättebra. Inte så dumt faktiskt! Idag åkte vi till soptippen i Fisksätra och lärde oss om återvinning och miljö. Bra det. Cyklade också ner till Rasmus med pappa då fina Rasmus undrade vad jag gjorde. Sagt o gjort, vi tackade för inbjudan och hade en mysig kväll och skönt på balkongen. Och så somnade jag till europafotboll. Perfekt. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0