180526 vind i seglen

Skön morgon och bra fm. Fixade till lite justering på läxan jag alldeles själv styrde upp på fritids fredag eftermiddag. Det handlar mest om fokus och att dubbelkolla vad jag kommer fram till, och det är på riktigt god väg, för koll på läget har jag. Det handlar bara om "strömbrytaren" när jag gör läxor. Och jag klickar på den allt oftare och snabbare vecka för vecka. Bra det, och roligt! Fick glädjen att hänga med Rasmus efter frukost och vi körde ett handlingsrace, en lunch på skogalundsbalkongen och skönt sommarbad på hellas efter det! Det blev en riktig sommardagseftermiddag med bad o sol. Storis väntade på mig inför kvällens middag hos hennes familj med ett par grannar och jag hoppade av vespan för att hänga en stund innan middagen. Sen trivdes vi tillsammans innan natten kom till oss på landå. Har en extrem social koll och förmåga, även om det inte är något nytt, men ikväll kryssade jag t ex genom denna middag t ex som en olympisk seglare. Skepp ohoj, jag har koll och skoj. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0