181101 från basket till korgen

Basketlägerfinal idag. Var laddad och såg mycket fram emot det trots en trött start i morse, men det tar ju på krafterna att vara på idrottsläger. Såg pappa utanför dörren strax innan slutet. Koden funkade inte men jag sprintade fram och öppnade och jag hann visa lite spel för honom. Jag kände liksom för det och vi möttes med blickarna ibland och skickade leenden eftersom jag hade kul och han såg att jag hade kul och vi förstod det båda. Hem och landade ordentligt. Dusch, lite skolpyssel för att liksom neutralisera mig lite innan kvällen där vi njöt av lugn och ro och mat ihop. Lärde mig om Tornedalen på UR. Bara en sån sak. Sen gick kvällen och nu sover jag i min lilla korg som det barn jag är. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0