181105 större än en liten en

Drack JO-juice imorse. Blandade själv igår. Så gott, och bra. Tog mig igenom dagen på ett fint sätt och tog bussen till järla sjö med klasskompis jinda och hennes lillasyster. Vi var så stora så. Hemma i järla lekte vi med hennes minsta lillasyster och jag tycker det är så himla roligt med de små. Pappa hämtade och vi körde hem i duggregnet. Mysigt på något sätt. Hemma tittade vi i skolböckerna med hjärtats lust faktiskt, och jag låg steget före eftersom jag tittat lite under lovet. Ville t o m översätta svenskläxan till engelska. Jaja, kul med lusten, är ju kul att kunna, och att man vill det, helt otvunget. Nu ska jag otvunget sova. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0