181114 goda insikter och utsikter

Har nu sett filmen "E.T". Spännande och lustigt. Vi tog oss igenom den på kantat med mys och pys. Tisdagen var lite speciell då jag för första gången kände på hur det kan kännas när någon är dum mot mig på ett sätt som folk inte brukar vara. Var en händelse i skolan. Var faktiskt både ledsen och lite arg när jag kom till kantat och berättade för mamma. Mamma pratade igenom det med mig. Jag fick lite fler bilder av hur det kan vara därute i livet, att många gånger är det inte en själv det handlar om utan att nån har problem med annat men man råkar hamna i skottgluggen, och så hittade vi en väg och sikt ut ur den här situationen. Nåja, på sätt och vis bra att jag får möta annorlunda händelser då de säkert kommer inträffa ett antal gånger framåt i livet också, om jag förstått världen rätt. Men möter det gärna så sällan som möjligt. Basketen gav mig nya studsar och hopp och idag var det en bra vanlig dag igen. Gick hem och pysslade på landå tills pappa kom och så hade vi oss ett bra landåläge. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0