181115 mål och magi

Ringde pappa efter fritids och sa om jag inte skulle ta och göra ett sista försök på jultidningarna för att nå ett visst mål, jag var ju så nära och det är hög tid att skicka in, och ville verkligen försöka på egen hand, jag vet ju att det känns tillfredsställande att genomföra det man sätter sig för att vilja göra. Och så har jag tyckt att det är himla roligt framförallt. Inte dumt att träna på att presentera sig för främmande människor och ha ett ärende. Jaja, på andra gården gick jag över den magiska gränsen till målet och ringde pappa och berättade med stor glädje. Sen ringde jag en gång till och tyckte att detta var allt värt att fira, men visste inte hur, bara att det var det. Pappa var först hem, jag var i parken, och minsann, fanns där inte favoritcider och sushi när jag kom hem! Sen satte jag mig vid datorn och pappa bredvid med kundlistan och så la vi in uppgifter och beställningen tillsammans. Var riktigt roligt det med sa jag. I övrigt fick jag frågan om att vara representant i elevrådet idag, ihop med Jinda. Ja sa jag. Ja är bra, jag är bra. E
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hurra!!!!

2018-11-15 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0