181018 färgglad och färgstark

Fick välja ett klädesplagg igår, bara sådär, bara för att jag är den jag är, när mamma och jag handlade. Kunde inte hitta ett bättre plagg, eller vad säger ni! Idag gick jag på skaparklubb i nacka kyrka med kompis ella för andra gången. Det var lite kul att pyssla, och så fick vi lite bussutflykt. Hemma hade vi en bra kväll med mat och snack och lärande. Blivit lite rutin, när vi inte har annat, och nu är det ju inte heller så mycket spring på gården på kvällen eftersom det är mörkt. Vi snackar liksom om livet och världen med skoljobbet som utgångspunkt. Bra små prat. Idag redde vi t ex ut vad FN är egentligen, och fick lite bonussnack med EU, världsdelar, unioner av olika slag, föreningar, samarbete, osv. Är laddad inför imorgon med genrepsbiljetter till Idol, ska dit med Ella. Mer om det i nästa rapport. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0