180923 alltid nåt på gång

I lördags var en härlig dag med både dans, och basketmatcher för första gången! Det var jättekul och jag satte flera poäng också. Som sagt inte så dåligt av mig att fatta spelet när de övriga tjejerna har ett par års försprång. Men det där med boll, där har jag koll. Idag var vi i Vallentuna på lunch och spelade fotboll med deras hund. Aline och Nalle mot mig... Sen hade pappa och jag en schysst kväll med snack och forum, mat och mys. När jag kom så berättade jag att jag hade brännsår på ryggen från lek i skolan och ont i tån och fingret. Och när pappa sniffade mig i håret tyckte han att det luktade som lite "där bak" i håret men det visade sig att jag just precis då hade luftat mig lite liksom... Nu ska vi sova gott! Fröken Överraskning 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0