190407 huvudstupa glad som i volten

En höjdarhelg igen, förstås. Skönt på kantat, dans igår och idag, bounce och rasmus. På bounce idag upplevde jag en nära dröm jag haft, att få göra en bakåtvolt på studsmattan. Äntligen. Fick lite stöd först och sen gjorde jag det alldeles själv. Log med hela ansiktet. Det är så fantastiskt med hopp och lek! Det tar jag med mig i livet som stor. Finns film på det. Kommer visa er. Framåt eftermiddagen cyklade jag upp till Rasmus i skogalund för att fira hans födelsedag från i tisdags. Det var ett härligt möte. Vi hänger ju liksom också ihop, precis som med det övriga gänget. Och så var han extra glad förstås pga kalaset. Jag var också extra glad, och extra mysig. Jag sa det till pappa, att jag varit extra mysig på kantat och kände mig likadan på landå. Varför, vem vet. Men skönt var det, och pappa sa att det var minsann bara något att känna sig glad över. Vi hann som en bonusvinst träffa storis och peter på en summeringssöndag som inträffar nån gång då och då. Jag och storis lekte i parken, som hos henne, och gjorde "handklappramsor" med ögonen stängda. Som om vi såg varandra utan att titta. Så lätt var det, så lätt var helgen. Tack. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0