190408 mysig måndag

Styrde upp lek efter fritte, både med tuva och sen storis. Jag älskar utomhus så mycket att jag inte ens tänker på att vintern är tillbaka. Jag skrattar mig varm. Var i gungan när pappa kom till parken, och jag fortsatte en timme till i parken. Men vi hann ändå med vår favorit på UR, middag, läxa om asagudarna där det är lite extra kul där pappas jobb är på odenplan och lokalerna är döpta efter figurer jag läst om. Skön dusch, packade ryggan, och kollade sista avsnittet under filt ihop där jag kunde hålla pappa i armen när det blev otäckt, även om jag visste det skulle sluta bra. Kände mig lika mysig som igår. Sämre kan man ju känna sig. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0