190421 hand i hand på händer

Sköna dagar på kantat med utomhusbus med tjejerna idag i kvarteren. Vi cyklade alla tre så det rykte bland gruset. Och igår hade vi en påskaftonsdag hos mormor och morfar som kändes så fin efter dagarna som varit. Innan jag ramlade in på kantat i fredags hade vi en utomhusdag som närapå kändes som sommarlov. Jag, Tuva och Storis var på fotbollsplan och tränade gymnastik, bl a, och hade det så gott att hela kroppen var glad och varm. Idag har jag och tjejerna cyklat runt i kantatkvarteren och lekt och haft det skönt. Mötte upp pappa på forum för en skön lugn fika för att växla över lugnt. Kom dit med hela ansiktet i ett leende, var inte kall trots vindarna och på ett sprudlande humör, bara lycklig liksom. Jag fick hållas så och vann tävlingen hem som jag ville köra. Cyklade som en besatt och vi vinkade till varandra från varandras broar över 222an. Avslutade med tuva på gården och sen fick pappa och jag en skön kväll. Såg att tjejerna samlats på gården senare på kvällen men jag ville inte gå ut, bara ta det lugnt och vara hemma när jag nu gått in i depå. Bra signaler, för att låta lite vuxen, att inte behöva springa på alla bollar utan ha en känsla av att nu är det faktiskt rätt skönt att gå in för landning, då och då iallafall... Vi mös hemma och jag både tränade på handstående med pappa och njöt av lugnet på mitt rum innan natten kom. Bra påskdag och helg med alla hand i hand. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0