190427 surra är hurra

Solsken. Sen dans, köttbullelunch, forum och dusch. Ni kan det där. Men det är med mig som det är med vädret niu, även om jag vinner över vädret. det strålar, värmer och lyfter. Hängde med Tuva ett tag på bästa humör, innan vi drog till J och hängde med Rasmus och gänget, på bästa humör, bl a pga Anders fölsedag. Stämningen var så god att vi hakade på till skogalund där vi hade det gott, och ett gammalt klassiskt utepågatan-lek med ungarna på gatan. Grabbar, och så jag. Det där är och blir bra för mig. Cyklade hem och bad pappa om fem minuter när jag skulle somna. Var det något, tänkte pappa, nä, bara skönt att surra sa jag, och att få styra upp det i förväg. Vi surrar alltid, men nu surrade vi t o m planerat. Surra är hurra! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0