190803 lekande, levande, kännande

Sovmorgon, det är ju sommarlov... Men sprang iväg till Tuva och det blev lek hela dagen. Pappa donade i vårt hem som pysselbit för pysselbit genomgår små förändringar, det tycker jag är kul. Jag och Tuva lagade bananpannkakelunch hos dom och så åt vi alla gott innan vi drog till Grisslinge och njöt, innan vi åkte tillbaka för med häng tillsammans! En enkel skön sommardag helt enkelt. Såg att pappa hade lite fundersamma stunder idag och jag såg och läste honom och visade på att jag kan se och känna när det är dags att vara den som visar sig och visar att man ser och känner när någon är lite fundersam. Det visste vi att jag bar på men det var samtidigt fint att få visa det på ett bra sätt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0