190804 mysigt med allt

Sovmorgon, vi vakar lite väl sent på kvällarna nu, men det tar vi igen, och en sovmorgon eller två får man ju unna sig! Det slog oss att jag nog var värd en studstimme och vi drog till Gustavsberg där jag körde på, lär känna kroppen, luften, akrobatiken, gymnastiken, fysiken, aerodynamiken. Mycket inne på träning nu som sagt, var noga med mina dagliga övrningar idag också, har ett försök på gång att mäta den siste augusti. Vad det än är, bra att träna lite på mål, ambition, vilja, riktning, passion, glädje. Vi åt en supergod burgare på Max i Gustavs, mitt favvoställe. Hem och byta bil mot vespa och då fick vi glädjen att möta rasmus och gänget, samt farmor och farfar som kom på fika. En bingo liksom, även om det inte var så långdraget. Hem och vila, men pappa blev indragen i hyllogistik med grannarna så jag bytte helt enkelt om och cyklade till mamma för ett par dagar. Mysigt på alla sätt med allt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0