190806 gröna lund och sköna stund

Gröna Lund! Jag och storis, tillsammans, själva, i måndags. Agnes följde med oss dit sen skötte vi oss själva hela dagen tills hon kom och hämtade oss. Kände oss så stora och starka, och glada! Idag cyklade jag upp till landå för att hänga med tuva. Vi hängde fint, hängde på forum, provade kläder och fnissade, kom på att skohorn är en bra grej, sen gick vi hem och bakade chokladbollar. Pappa kom hem och jag mötte upp, kom precis från tempo, hade köpt nudlar utifall pappa blev sen, ville laga till dom själv iallafall. Sagt och gjort, där stod jag och kockade. Kul! Sen cyklade vi till hemköp för att få lite luft framförallt. En fin liten sväng ihop innan kvällen kom. Kortare kväll, men skön. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0