190808 liten och stark

 
Vaknade själv på landå i onsdags men fick snart sällskap av farmor. Hade dock fixat mig själv en ny slags macka med avocado! Vill verkligen lära mig avocado, även om det är lite för mjukt för mig fortfarande. Farmor och jag tog oss en sväng på stan. Började med stadsmuseet vid slussen. Blev t ex lite tagen över barn för länge sedan som täljde sina egna leksaker. Sen vidare till Kungsan och sen landade vi på konserthuset för klassisk choklad, och choklad... Kvällen på kantat och så till storis idag på förmiddagen. Vi hängde hela dagen, tog det lugnt, tittade film och plockade plommon ute t ex när vädret var lite bättre. Mötte upp med pappa hemma framåt kvällen när han kom hem från golf. Känner mig väldigt stark och säker på egen hand nu, även om det är skönt att vara barn ändå, det blir nog med vuxenhet sen kan jag tänka. Kör vidare med min augustisatsning med tre träningsövningar varje dag hela månaden. Tycker det är spännande. Man sår, man skördar, 1+1 är 2, ibland 3!... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0