190811 glädje och styrka

Härligt att möta tjejerna på kantat i helgen. Kul att ta ifatt, och kul att fira kalas med dom på restaurang med en massa godsaker. Idag drog jag tidigt till Jarlaberg för att möta upp med Beata som äntligen kommit hem från Österrike. Vi hängde hela dagen och vi hänger fortfarande då hon ska sova över. Det blev middag på uteplatsen och vi styrde och fixade tillsammans. Jättemysigt. Är glad, glädjen styr mig, och jag bryr mig, om allt. Allt från mina nära och kära till att vilja fullfölja min satsning på att göra mina övningar varje dag, och ta ifatt om jag missar en dag. Det låter högt och stort, och det är skribentens "fel", men min inre ledstjärna sitter på rätt plats i mitt inre himlavalv. Det tar vi hand om så gott det går. Tack för er hjälp. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0