190816 lillis är störst

 
Sådär, då var vi klara med uppvärmningen inför skolan. Har gått på fritids hela veckan några timmar trots att jag var lite tveksam i måndags. Men Jinda skulle gå och så kom vi på att det var riktigt kul. Häromdagen hjälpte vi en äldre pedagog med nån liten krämpa att få hem sina grejer från tempo och när vi ändå var där så hjälpte vi till att ordna till det lite extra fint i hennes lägenhet. Man hjälps ju åt! Idag tog jag mig själv med Beatas sällskap till frisören och fixade mig. I´m a big big girl in a big big world. Sen var det Beata för hela slanten och vi fick t o m haka på middag hos dom ikväll. Så tacksamt och trevligt. Och med anledning av deras lägenhet i Österrike, och deras uppmuntran under ett par tre år att komma dit under vintern, så bokade vi sportlovet v 9, i Österrike! Får man göra så!?... Tanken svindlar, men vi ska dit, men det är långt dit. Fortfarande sommar. Efter en trevlig kväll så tog vi det lugnt på landå en stund innan natten kom. Känner mig stor, men skönt att konstatera att jag ännu är liten och vill hoppa i sängen, hoppa upp i pappas famn, sprudla ur mig frågor om "oväsentligheter", skratta åt det minsta. Det är stort. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0