190821 fempoängare

 
Jamen ok då! Femte klass igång och jag känner mig bekymmerslös. T o m kring det faktum att vi delar vår klass med några fjärde- och sjätteklassare, men så har vi nu gjort på skolan, det är gjort förr, och har gått bra, och då gör det så för oss också. Mina bästa kompisar är i min klass och jag känner inga problem med övriga klasskamrater, snarare tvärtom! Så det har gått fint, och även basketen som gått igång. Trots att jag inte deltagit på läger eller extraträningar i sommar så är jag väl med i matchen direkt känner jag. Kondisen håller, styrkan håller (jag som fixat mitt eget program) och boll- och spelsinnet plockar ju ingen ur mig. Ikväll hade vi en skön landåkväll där jag också hann med lite lek med Ella. Pappa och jag hann också att prata om tillvaron, strävanden, en del aktuella saker för pappa, där jag så innerligt för honom, som jag förstår, stöttade honom i hans saker på ett mycket insiktsfullt sätt (utan att jag ska axla så mycket av sådana saker, men jag är ju ingen dumbom...), vilket han tog emot på ett starkt sätt och såg på mig som den fempoängare jag är. Jag gör poäng, t o m när jag ligger med bolle och snutte i min natt-t-shirt, som det ljuva lilla barn jag är. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0