190828 planering och passion

Igår fick cykeln jobba. Efter skolan cyklade jag till kantat. Sen cyklade jag till landå för att hämta basketkläder. Men då hade jag glömt nyckeln. Cyklade till kantat igen och hämtade alternativ. Sen till basketen, och sen hem. Kändes som att jag inte behövde göra min egen påhittade extraträning igår... Skolan rullar på utan bekymmer än så länge peppar peppar. Sen har jag ju liksom den inställningen. Idag möttes vi upp hemma på landå och drog direkt till skogalund för att åka till långsjön och bada med rasmus, anders, tage, tyra och daniel, även om gubbarna inte badade... Vi åkte förbi hasses pizzeria och köpte varsin kebabrulle. OJ va stor den var. Räckte även till kvällsmål i soffan till paddan. Vi tog ett dopp, med många andra och hade en fin skön stund. Ja menar, det är ju sommar, eller hur! Hemma pysslade vi med våra nya innerdörrar och gladdes åt att vi fortsätter fixandet och uppdaterandet med landåvägen, och mer är på väg. Det vankas nya tider, vilket det i och för sig gör hela tiden... Packade väskan för torsdag och pratade planering och passion, och hur man kombinerar det, ungefär... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0