191220 hej landå, gonatt hejdå

Haha jag som trodde att att jag hade ett långt uppehåll... Ledsen, men tiden har inte tillåtit. Har tuggat på så gott jag har kunnat, och det har varit över förväntan förstås. Jag har förstått det praktiska med kantat under renoveringstiden, och mamma också. Och vi har minsann haft både lugna och kreativa stunder. Jag har också tränat min förmåga i att vara ytterligare självständig, när mamma t ex jobbat natt. I veckan fick vi också besök av fresta. Alltid lika härligt det också. Pappa och jag har setts på kvällar och haft lite sköna stunder med middagar och läxor och mys och cykelturer till forum och kantat på kvällskvistarna och vi har haft riktigt mysigt och sett både terminsslutet och framtiden an. Och nu är de båda här. Jag slutade skolan idag och bad mamma och pappa att stanna hemma. Jag klarar grejen själv, vill hänga med mina kompisar som inte hade sina föräldrar på plats heller, och känna mig lite större, och mamma och pappa respekterade det, då både de och jag vet att vi båda finns för och behöver varandra. Har inte sovit på landå sedan 1/12 men ikväll blir det av igen. Good to be back also at landå. Och så kul att se badrummet. Här ska jag styra upp, det märkte både pappa och jag. Idag hängde jag med beata efter skolavslutningen och vi landade hemma hos dom innan pappa också dök upp efter ett uppdrag. Vi fick ett landåmys därtill och nu natt, på landå, hejdå. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0