191221 liv och luft

"JAG BLIR PIGG AV LUFT" - skrek jag av glädje i södra länken när jag satt med visiret uppe på väg till liljeholmen och boule och fika med gänget med anledning av farmors 75-års dag. Var lite seg på fm, lite halsont, lite trött, men jädrar vad jag kom igång. Vi hann med en sväng till rusta för lite omedelbara grejer till badrummet innan vi börjar detaljplanera. Har starka tankar om hur det ska se ut, det ser pappa som inspirerande och utmanande! I liljeholmen hade vi det gott, en bra mysig lugn aktivitet med god fika och skönt snack. Bådar gott inför jul. Vi sa hej och drog hemåt. Hemmapyssel, pappa joggade, jag hängde med jinda en stund, och så rundade vi av tillsammans. Ropade på room service (pappa) och ville ha en stunds samtal. Jag behövde nämligen lite tips på magövningar, i mina funderingar kring träning som jag snöat in på. Jaja, med lite chips här och där så verkar det som att jag ha balans på det hela... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0