191226 min bästa tid är nu, alltid

Efter en schysst juldagsdag med långmorgon och häng med storis blev det en mysig juldagsjulafton på kantat med mormor och morfar gjorde mig fortsatt god och glad inför juldagarna. Jag får liksom det bästa av två världar, har jag säkert sagt förut, och det är jag värd, jag är på rätt spår och har alltid varit. Det håller vi i, och jag är ödmjuk inför detta faktum. Blev innan det inbjudna på juldagslunch hos storis och vi gladdes åt det innan det var dags för kantat. När storis och jag drar igång bollen så rullar det på så vi sågs idag, fick träffa vår Svea och fick en utflykt till naturhistoriska innan det vankades kväll och jag och storis kom på att det var dags för övernattning på landå. Sagt och gjort. Skön kväll, skönt surr runt middagsbordet mellan mig, storis och pappa och så hängde vi på mitt rum, inte pappa.... Men kul att rummet används... Nu vilar vi gott och tackar för de bästa juldagar någonsin, igen! E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0