191229 mellisdagar med storis

Vaknade upp rätt sent i mitt eget rum i fredags där storis vaknat och väntade. Pappa väntade också, det blir sena kvällar, men så ska det nog vara. Fick en utflykt till naturhistoriska med familjen hansson och sköna svea som anslutit. Gott att se henne igen. På kvällen på kantat en sen julafton med leonora och aline. Mycket jul blir det... Och jag fick se svea i lördags igen, för då var det dags för kalasfika för storis som fyllde 12. Och vår lilla trio hade planerat pyjamasparty med spa först och som vi höll på! Jättekul och en skön avslutning på storishelgen. Vidare till kantat för klassiskt besök i vallentuna med kantatgänget innan landå väntade. Jag sa till pappa, kan jag få gå in i min egen värld ikväll med paddan, det har varit rätt mycket ståhej, om än kul, i helgen. Och det fick jag förstås, och så har landå blivit lite för mig, lite "spa" för huvet efter alla starka och roliga intryck här och där. Nu går vi till sängs och ser fram emot nyårsdagarna på olika sätt, i olika former. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0