190103 som i mary poppins

Nyårsdagen blev en stilla historia såklart, där jag landade lugnt på kantat. Igår fick jag lyckan att hämtas av fresta för att tillbringa ett dygn där med mormor, morfar och zimba, som kanske inte fattar så mycket men som iallafall förstår att jag är schysst. Det var mysigt och lugnt och roligt och bra som vanligt. Idag hämtade Anders mig då han var på kontoret i väsby för att sen köra mig till sickla där vi möttes med pappa, farmor, rasmus och kristina. Jag, rasmus och farmor skulle kolla. nya mary poppins. En av farmors idoler är julie andrews och ja, ni förstår, och vi ville gärna dela detta med henne, och hon med oss, och det var ju rätt kul faktiskt. Tack farmor. Sen blev det mammas köttfärssås på kantat och lite häng innan pappa hämtade och vi drog till landå för kvällning. Jag log omedvetet när jag gick in i mitt rum och såg att det är på gång inför nästa förändring, som jag ser fram emot, har uttryckt några önskemål. Fick lite egentid med paddan och så var det gonatt, eller - vi ses på blomman, som vi brukar säga när det är dags att blunda, som om det vore taget ur mary poppins. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0