190105 goda minnen, goda sinnen

Vände och vred på dagens möjligheter i förmiddags och landade i en fin dag med Ella igen. Igår badhus som sagt, och jag glömde säga att vi fixade till ett simborgarmärke igen! Idag hängde vi en stund innan det blev dags för fjärlishuset i Haga. De flög mitt framför näsan berättade jag men otäckt med andra kryp som kom lite för nära. Lite obehag för insekter och kryp, men under kontroll, de är ju inte så farliga, faktiskt inte alls. På landå börjar ett nytt rum ta form, iallafall gällande färg, och jag satte den sista klicken på plats själv. Hoppas jag kommer trivas, det är iallfall min tanke, och jag har satt lite riktlinjer kring färg och form. En skön kväll där vi landade i soffan innan nattning efter bra avstämning, där vi använde gamla fina minnen från Annie som gick på tv och som vi mindes tillbaka till. Goda minnen. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0