190110 min sista det och det och det som 10 år...

Ja jag har inget annat än min födelsedag framför näthinnan. Vet inte varför, som jag ser att jag brukar skriva när jag tittar tillbaka... Tycker bara det är spännande. Har inte med presenter och sånt att göra, bara att det känns speciellt med att bli ett nytt år liksom, det har vi förstått efter snacket kring detta. Så ikväll blev det min sista bild som 10-åring, min sista middag, min sista dusch, min sista gonatt, osv, som 10-åring. Vi har laddat inför morgonen med önskad frukost och allt är klart. Rostat bröd, nutella och varm choklad... Föreslog ett par enkla presenter till pappa om det var så att han inte hade nåt på lut. Hade glömt rummet, men det är ju liksom en annan grej, man tänker inte så, men skönt att bli av med det turkosa, som jag önskade mig för två år sen och därefter knappt varit inne där... Nu är det grått och vitt som gäller. Haha så det kan vara. Men hursom, jag är som vanligt så glad över allt som händer, det är upplevelsen av mötet med er alla som gör det. Så det är ju ni som byggt upp den här spänningen hos mig, eller hur, blink blink. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0