190113 ljusa dagar

Vilka dagar. Tack alla. Fredagen var en härlig dag och kväll förstås med en massa vänlig uppmärksamhet. Njöt av kvällen på kantat och fick muffins och jag vet inte vad. Men så kom helgen och vi hade en mysig middag med kantatgänget på pinchos för att fira mamma och mig, där vi åt en massa gott, med godistouch! Idag kom hela kantatkretsen till kantat och vi blev firade, mamma och jag, på bästa sätt förstås. Vi som var där vet hur gott det var. Pappa hämtade, och fick glädjen att hinna hälsa på mormor, morfar och Anita när det var på väg hem, och så blev det avslutningskalas på landå. När vi klev in sjöng landåligan ja må hon leva och jag blev riktigt tagen. Eftersom rasmus skulle på träning klev vi in i rummet direkt, det var ju omgjort som ni vet, efter mina önskemål. Pappa var orolig i veckan att det inte skulle bli som jag tänkt, men jag blev faktiskt överraskad på bästa sätt och log med hela kroppen. Grått och vitt som linje, och så dom där ljusslingorna som jag fått för mig. Kom fram till att avvakta nån natt med att göra premiärsovandet. Som att suga på karamellen liksom, och så har jag ju inte sovit i mitt rum på fyra år... Just det, sen när pappa for i pulkabacken med miniskidorna... Men med åren har det ju också blivit bekvämt, har ju 70 cm bredd till att vräka ut mig på, och det är ju inte jag som tar smällarna... Jaja, allt är och blir bra. Tack igen alla. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0