190121 eis bitte

Det är kallt, och jag trivs. Idag efter skolan bad jag pappa att få hänga ute med tuva och sandra. Han sa att jag nog borde ta täckbyxorna för det var kallt. Jag sa att - det är faktiskt inte så kallt, men pappa sa nja, det är det nog, och ok sa jag. -7 är ju alltid -7, om man ska leka i parken nån timme. Jag tyckte det var rätt skönt till slut. Och igår kände vi på is och kyla med Stella i ishallen och hade olympiska spel i fika. Först med stella i ishallen, sen själva med snabblunch i forum, sen med farfar och kristina i fiket på forum, och sen tårta hos beata som precis fyllt år... En bra kväll med mat och skolpyssel tillsammans och vi hittade en skön frekvens, precis lika synkat som led-lightsen. Gonatt kalla varma kväll. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0