190129 teamwork

Var hemma på landå och hämtade skridskor efter skolan. Då hittade jag också pappas korthållare han hade glömt där han komihåg, när han ringde mig tidigare... Jag ringde upp och bekräftade ett par timmar senare när jag hämtade skridskorna. Allt är ok pappa. Han blev glad, på flera sätt kändes det som. På kvällen skrev jag min första korta berättelse på engelska. Mamma stöttade bara lite när jag blev osäker. Spännande. Idag en bra tisdag med basket på kvällen. Vi möttes hemma, jag hade preppat och vi tog ett stadigt mellis. Hade bra snack och samarbete och jag har greppat det här med framförhållning lite. Bra det. Härlig träning med laget och benen darrade efter sista styrketräningen. Bra mys innan gonatt. Ett bra tvåmannalag här på landå, och bra team på kantat förstås. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0