190703 maxat, hoppfullt, lugnt och skönt

 
Sommardagarna har rullat på med en intensiv stillsamhet och avslappning. Vi i kantatgänget har förstås badat och så har vi ätit en bamseglass med mormor. Bland annat. Man glömmer så mycket när man inte har så mycket att tänka på, kom jag på... Hos pappa ett par dagar när tjejerna är iväg. Igår var det lugna gatan när jag kom men idag körde vi lite hit och dit. Började med utegymet i nyckelviken. Tänkte springa dit men fick håll, och det hängde i till och från ett tag under dagen. Jaja, så går det när man äter för mycket nutella... Sen kom minsann farfar på häck- och buskklipparbesök utan att han visste att vi var hemma. Vi tackar och bockar för markförvaltningen. Sen drog vi igen. Gustavsberg med MAX-burgare, Biltema och Yoump. Gjorde precis vad jag ville. Blickade mot pappa ibland när jag ville få en blick om att han såg. Hem via Anders och en snabb fika. Fick en boll och Sverigetröja, så lämpligt inför semifinalen ikväll för tjejerna. Hann med att kicka lite själv. Gillar den stunden, också. Nu laddar vi för match. Jag kommer somna så gott i soffan runt 22... E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0