190712 halvlek på sommaren

LIte halvlek på sommarlovet. Ni vet ju hur jag står i men det rullar på. Bilderna får tala för sig själv. Men visst kan jag säga att jag trivs och mår bra. Det händer ju mycket, varje dag, och den största glädjen är att mormor är hemma och vi setts kramats och tagit ifatt. Häng i morrmor, nu kör vi igen. Annars är det är skön stil på lovet. Innan jag drog till kantat avslutade pappa och jag med en lunch- och fikarunda på sushifavvisen och ett coolt fik i Ektorp. Sen hade vi dagar med kantat i Paltorps Hage, hemikring, och framförallt, i Leksand! Tack snälla Anders och Karin för möjligheten, det var underbart och vi hade en bra runda hela kantatgänget, och fina dagar över huvud taget. Hemma igen på landå och ett kort möte med pappa som sa hej på kantat och stämde av inför idag. Och idag möttes vi hemma på landå framåt kvällen där pappa presenterade vart han bestämt att vi ska åka denna sommar som en lite extra utflykt, det var så spännande att få veta. En träningsresort på kanarieöarna ska vi unna oss. Just for the hell of it. Jag blev mycket glad. Fick också en stund med storis och det var gott som alltid förstås. På landå blev det lite av en vanlig fredagskväll igen och det kändes bra att vrida den kompassen rätt igen såg det ut som. Även om tiden för året är annan och annat ska gälla och göras, men jag trivdes med kombinationen, det gav jag starkt uttryck för i ansikte och handling, Skönt att även landa på landå lliksom. Nåja, halva sommaren kvar, nu kör vi! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0