190604 armhävningar är livet

Ja jag sa så ikväll. Har den senaste tiden pratat om träning och det slutar inte. Tycker det är kul. Vad kan det vara? Ja, vi får väl se. Men armhävningar är härligt och ikväll fixade jag för första gången med handklapp! Blev så glad att pappa nästan tappade hakan. Men glädjen är välkommen, alltid. Igår tog jag och mamma en night on the town, på pinchos, med goda burgare och god dryck. Idag drog jag hem på eftermiddagen och gjorde en godisvagn till ett bakverkståg till basketavslutningen, där vi vann första pris i bakverkssamarbete... Nåt ska man rå hem på en avslutning... Hemma och extra gosig visade jag upp och pratade ivrigt om hur kul med träning jag tycker det är, och krönte kvällen med att lyckas med att klappa händerna mellan en armhävning. - Armhävningar är livet, sa jag. Var ska detta sluta. Nånstans bra. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0