190612 skolan och leken

Examensdag och jag kom till skolan med mamma och ny klänning. Kände mig så fin. Samling i klassrummet först där vi myste med fröken Frida. Pappa ramlade in sent pga jobbet men störde mindre än vanligt... Sedan var det stor samling på skolgården där det blåste friska vindar. Kallt men varmt pga alla barn, vuxna, sånger, glädje och längtan. Farmor och farfar var där, mormor och morfar var där på håll liksom. En fin förmiddag som slutade hemma på landå för att värma oss och mysa innan jag fick sushiexamenslunch av farmor och farfar på forum. Hemma igen och lek med tuva innan det var dags för hamburgarexamensmiddag med pappa, rasmus och anders på forum. Mysigt värre där jag och rasmus avslutade ute på torget med lite brottning och akrobatik såklart. Hemma packade vi ihop dagen och la upp planeringen för leken lite för morgondagen. Jag blir ju större tydligen, och med det lite enklare för alla, och mig... E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0