190613 liten blir lite större, igen

Idag klev jag ut i världen som den lilla stora flicka som jag faktiskt är. Det blir extra påtagligt när jag liksom sköter om min dag alldeles själv i princip. Vi sa hejdå på morgonen och så gick jag till fritids för att ta ansvar för den anmälan om närvaro vi gjort även om jag skulle kunna ha gjort annat, och liksom sluta cirkeln med det för säsongen. Det blev en bra förmiddag med tuva och jinda som också hakade på. Vi hjäpte till att städa och fick en karamell som tack. En bra dag. Sedan skötte tuva och jag oss själva till kvällen där vi åt hos tuvas pappa (pappa var på jobb), och sen sov jag över där. Pappa och jag stämde av regelbundet och liksom följdes åt, även om jag styrde dagen själv. Jag rör mig framåt, och det känns bra och säkert. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0