190617 lustigt och stadigt

Vaknade två minuter innan klockan skulle slå. Eftersom det var lite spännande med dagen, bussarna och att reda det själv gjorde att jag var lite på spänn, sådär som man är när man står inför något nytt. Men det gick så bra så, förstås. En fantastisk dag på lägret. Gillar lek, sport och idrott, så är det bara. Fick prova en massa grejer, bland annat en air track, en slags hård studsmatta. Hem med bussen igen och en massa lek med tuva, och ella, min lägerkompis. Vi blev varse om en situation i klassen där vi fick lära oss om hur andra kan uppfatta situationer när det i själva verket inte alls är så, utan missförstånd och egna uppfattningar spelar stor roll. Vi pratade om hur andra kan börja känna saker felaktigt och hur man kan komma runt det, utan att sluta vara den man är, om man är bra saker. Intressant, och jag var stadig i mina tankar. Bra det. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0