190624 lov att vara slut

Cyklade upp till landå för att direkt ta oss vidare till farfarslunch. Inte dans, inte lördag, men ändå, vi är vilda och galna... Stack till storis och lekte innan vi fick lust att doppa oss i långsjön. Sagt o gjort, en mysdopp med pappa innan vi for hem igen och hängde lite till. Pappa drog på ett ärende och vi myste vidare. Sen hade pappa och jag bestämt att vi skulle köra "kött i bröd" och jag gav mina instruktioner. Tur det. Blev bra, blev mätt, men inte på lek utan hann med tuva en sväng också. När senkvällen kom var jag så slagen att jag däckade i pappas säng. Helt slut. Men är det lov, så får man lov, att vara trött efter en full dag. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0