190315 med i matchen

Ett par schyssta kantatdagar, och hann också med en sväng till Jinda och hennes lilla syskon Tigris, som jag ju berättat om, och som gillar mig så. Ikväll hade vi landåkväll och vi trivdes väl som jag brukar, ja sådär okomplicerat liksom. Vi tog ifatt veckan och jag hängde på pappas rygg som en apa när jag hoppade upp vid nåt tillfälle. Berättade om en vanlig dag och det var inte samma dramatik i Jarlaberg som i världen när miljontals barn demonstrerade för klimatet pga miljökämpen Greta, men vi gör vad vi kan och vi förstår läget. Började kolla Geografens Testamente igen på ur.se, och jag blir påmind om Europa och den spännande historien. Jag är spännande, jag är tänkande, jag är med i matchen. Imorgon är det basketmatch! Edvard Griegsgången 15, i Husbyhallen i Kista. Varmt välkomna!... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0