190330 med i matchen

Bra himla natt och efter frukost satte jag mig med matteläxan. Finns ju en bra "time slot" efter frukost innan dans på lördagar där man kan ägna sig åt nytta och nöje. En uppgift var en slags klurighet, att hitta siffror i sitt sammanhang bara genom att titta på dom och jämföra skillnader, och jag satte det. Kändes så starkt, det syntes på mig. Sen dans, McD i Sickla, kalaspresent på forum där jag gick och kommenterade hur man skulle kunna sätta ihop ett bra presentkit till Ella, och eftermiddagshäng på gården. Farmor kom förbi och vi hade en fin liten fikastund där jag kunde berätta om status på läget liksom. Iväg till kalas, och sen iväg till övernattning med Tuva hos Jinda. Vi tog bussen själva och det gick så bra så förstås. Det har funnits en teamkänsla över dagen. Pappa och jag har bollat och fixat oss genom dagen med avstämningar och schysst koll på läget. Med i matchen. På alla sätt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0