190501 Första Esther

 
Avslutade helgen med några väl slagna slag på årstafältet med gänget. Det finns talang, bolltalang, idrottstalang, viljetalang, och ett himla kul bara, skönt att banka några slag helt enkelt, och njuta av de karameller man får till. I övrigt två dagar skola med två lugna kantatkvällar, med en skön valborgspromenad igår, om än på skateboard... Idag cyklade jag till landå och mötte upp med pappa. En fin dag med att ta ifatt, leka, läxa, lugn, en glassutflykt med tuva och landa på landå. Testade att kolla en karta vi fått i posten. Letade efter var vi alla bor. Lite lurigt men jag var ändå med i matchen. Bra att lära sig karta, och kul. Pratade om kunskap, som hjärnans svar på muskler på kroppen. Jag fattar galoppen. Och avslutade med situps och armhävningar innan gonatt. Nåt jag fått för mig. Why not. Här kommer jag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0