190508 ro och tro

Basket igår och när jag kom dit hade pappa precis rullat in med vespan. Han ville bara säga hej visade det sig. Idag blev det ingen lek efter fritte. Alla skulle på sitt håll och jag kunde fokusera på mitt håll. Rätt bra, för då kunde jag vara med mig själv lite, äta lite mellis, göra matteläxan (där vi märkte att jag kan träna på att dubbelkolla mina svar, liksom läsa igenom, precis som med texter och så), invänta pappa och ta det lugnt. Vi fick en skön kväll, med lite rolig engelska därtill, om en tjej som förverkligar sin dröm med att sjunga. Viktigt att drömma, tro på sina saker. I vaket tillstånd, men i sömn kan det vara härligt också. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0