190515 filosofi och frihet

Sköna dagar på kantat förstås. Och tankfulla. Inte så konstigt, jag reflekterar ju ibland över mina hem och dess invånare... Hur läget är liksom, och med vardagens bestyr så ser jag allt tydligare att det ibland är nåt moln på färden, men så är ju också naturen sådan, så allt är som det ska helt enkelt.. Bssket tisdag och lite rasmus onsdag. Blev ett spontant hej i skogalund efter pappa kom hem och jag gjort min engelskaläxa med täppt däsa på egen hand. Både skönt och starkt. Kickade boll med hans små som stora kompisar på gatan som jag börjar bli allt mer bekant med. Lite kul att odla bekantskaper i trakten. Pappa och jag fångade solen ikväll lika bra som jag fångar friheten på cykeln och småtjuvar ett styrsläpp ibland. Frihet liksom, som barn ju gör. Liberta! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0