190519 Le me E

 
Sov över hos Tuva i fredags. Mysigt. Vi hade laddat för det. Lördag, grill på kantat efter en bra dag. Idag glassäventyr på forum men sen ett typ endagars basketläger på kvällen med gänget. Mötte pappa vid hemköp i regnet och jag hade mitt fina nya regnställ, och mina gamla fina gympadojor... Jag log sådär förlamande vackert när vi kom på hur tokigt val det var...Nåja, gick ju bra det med. Vi körde träningsmatcher med varandra. Pappa hade hjälpt till att fixa kiosk, och så fick han hoppa in som låtsascoach för lagen tillsammans med några andra föräldrar, för var sitt lag. Kände mig lite delad inför det men så såg jag att det ju faktiskt går bra, och t o m är rätt roligt, och pappa med, även om det är svårt att tillstå... Så jag tyckte allt var ok och vi gjorde tummen upp regelbundet under kvällen. Avslutade med storis och peter på en summering på jarlahof och vi njät, jag och storis. Sen skulle vi visa grabbarna hur otroliga på hänggunga vi är. De var så imponerade... Nåt satt i kroppen men hade svårt att gå i möt. Men det ordnar sig, jag är ju still in working great condition. Utsikten var också perfekt, idag som ett månlandskap i dimman, och då har vi ju inte varit på månen... Kom till ro, var nästan yr av trötthet. Imorgon kör vi sovmorgon pga studiedag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0