190525 dare to be different

Fredagen blev en tuva- och storisdag. Tuva och jag cyklade runt i ett par timmar som vi gjorde när vi var mindre, den ene sittandes på pakethållaren. Det är så roligt att det nästan är konstigt. Men sen fick vi en mysig hamburgarkväll hos storis där jag sov över. De skulle till Polen på lördagen och skönt att säga hejdå på ett bra sätt. Idag lördag tog vi forum en sväng, vi behöver hitta en hjälm till mig. Gick sådär, men vi träffade mamma och micke och surrade lite. Vidare till sjöstan eftersom jag sålt in ett Max-besök. Jag var också smakråd till pappa om sneakers, vilket jag fått lov till allt mer eftersom jag visat sån bestämdhet kring hur och vad man bär, och verkar faktiskt ha koll, även om det inte har så stor betydelse just vad man har på sig, men om man kan välja, så... Hamnade på sicklavallen där vi mötte farfar, rasmus och gänget, det var fotbollsdags. Skönt häng där, där jag inordnar mig bland folk och lag som det mest naturliga. Är ju inte självklart att klara av alla människor runtomkring, frågor och anpassningar, men jag styr mig själv genom den terrängen och visar mig stark och trygg. Det är bra det. Siestapaus på landå innan vi tog en cykeltur till skogalund för ett hej innan pakethållarcyklingen med tuva tog vid igen under kvällen. Hemma tog vi sen middag och kollade lite ur. Hamnade lite i en bubbla, inget var fel, men jag blev lite stilla i sättet. Vi bollade det och vi landade i att man helt enkelt kan få en bubbla nån gång då och då. På slutet tog paddan och pappan mig i hamn och jag landade gott. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0