190529 fina stunder

Mors dag var en finfin dag med alla mödrar, med mormor på håll. Heja mormor med bestyren! Vi fikade loss på landå med gänget. Sen tog jag min cykel och trampade ner till kantat och så blev det min favvo skagen, sen revben, sen glass, men orkade knappt revben pga skagen... Måndagen rullade, tisdagen basket med massa styrketräning. Både besvärad och lycklig över träningsvärken idag. Det är något med träning har jag fått för mig. Gillar det. Och sämre kunde det ju vara. Idag mötte jag upp rasmus, anders och pappa på forum för lite kristiflygarsittning. Mysigt. Vi ska nog ses imorrn om allt funkar. Hemma körde vi lite lätt låtsasfredag med lugn och ro, tillsammans, och på vart sitt håll men ändå tillsammans. Kickade lite boll på gården. Tycker det är kul och känns fint att göra nåt ihop så. Fina stunder. Bara vara. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0